Doriți să utilizați compartimentul de marfă ca și atelier mobil? Furgonul Crafter se pretează în acest scop. Până la urmă, este singurul autovehicul din clasa sa la care pregătirile caroseriei pentru montarea de rafturi sunt disponibile în mod standard. În plus, puteți să vă decideți pentru alte soluții inteligente de încărcare.
Mărfurile dumneavoastră se așază în mod optim pe podeaua din lemn de fag1 de 10 mm grosime. În plus, acesta este deosebit de stabil și cu durată lungă de viață.
Podeaua universală1 din lemn se pretează în mod special dacă doriți să montați ulterior sisteme de rafturi și dulapuri de la diverși producători. Adaptoare speciale permit fixarea simplă a dulapurilor în canalele frezate. Șinele de ancorare sunt disponibile la alegere pentru montare longitudinală sau transversală.
Peretele despărțitor este complet închis, conform DIN 75410-3. La cerere este disponibil un compartiment de depozitare în plafon, deasupra cabinei, la varianta cu plafon înalt. La versiunea cu plafon supraînălțat , aceasta este disponibilă în mod standard.
Peretele despărțitor cu geamuri și grilaj de protecție este disponibil în două variante: geam fix pentru perete despărțitor sau geam glisant flexibil. În ambele cazuri, geamul este montat de-a latul. Astfel nu există reflexii în câmpul vizual al șoferului. Grilajul protejează geamul, șoferul și pasagerul față, de exemplu în cazul frânărilor bruște.
Capitonajul compartimentului de marfă este deosebit de robust, datorită plăcilor din plastic. Ele se montează de la podea și până la semiînălțime și pot fi curățate deosebit de ușor.
Pentru protecția pereților laterali, panourile din lemn de 5 mm grosime sunt deosebit de rezistente la lovituri și rezistente.
Patru lămpi cu leduri iluminează bine și uniform compartimentul de marfă.
Cele două uși batante spate până la plafon se deschis cu până la 180°. La cerere, unghiul poate fi extins până la 270°.
1 Poate conduce la creșterea timpilor de livrare
Pe această pagină a modelului sunt descrise dotările autovehiculului. De cele mai multe ori nu se menționează dacă la dotarea respectivă este vorba de o dotare de serie sau de o dotare opțională care poate fi oferită contra cost. Pentru mai multe informații despre dotări de serie și/sau dotările suplimentare, vă rugăm să vă adresați doar unui distribuitor autorizat Volkswagen Autovehicule Comerciale sau să folosiți configuratorul Volkswagen Autovehicule Comerciale. Autovehiculele arătate în această pagină pot să difere în unele cazuri de programul de livrare actual din România. Sunt ilustrate parțial dotări speciale care pot fi oferite contra cost. Toate prețurile brute sunt prețuri orientative neobligatorii și neconvenite, având inclus 19% TVA.
Valorile privind consumul și emisiile de CO2 au fost determinate în baza procedurilor de măsurare stabilite de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite vehicule noi sunt omologate de tip folosind procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizata la nivel mondial (WLTP - World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), care este o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului și a emisiilor de CO2. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP va înlocui progresiv noul ciclu de conducere european (NEDC - New European Driving Cycle). Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul și emisiile de CO2 măsurate în cadrul WLTP sunt în multe cazuri mai ridicate comparativ cu cele măsurate în cadrul NEDC. Mai multe detalii despre procedura WLTP, valorile de consum și emisii, precum și elementele care influențează aceste valori pot fi obținute accesând pagina de internet https://www.vw-vehicule-comerciale.ro/wltp. Informațiile nu se referă la un anumit vehicul și nu constituie parte integrantă a ofertei, ci sunt destinate exclusiv scopurilor comparative între diferitele tipuri de vehicule. Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați in timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.