Pentru cea mai buna experienta posibila pe site-ul web
Acest site utilizeaza cookie-uri pentru cea mai buna experienta posibila a utilizatorului. Prin continuarea utilizarii site-ului nostru, acceptati utilizarea cookie-urilor noastre (cookie-uri esentiale). Cookie-urile supuse aprobarii obligatorii (cookie-uri analitice, cookie-uri functionale, cookie-uri pentru continut personalizat) sunt activate numai dupa acceptarea si activarea lor de catre utilizator. Daca consimtiti la utilizarea cookie-urilor, datele de identificare vor fi procesate de partenerii nostri (furnizorii de cookie-uri si furnizorii de servicii IT). Porsche Romania SRL este responsabila pentru acest site si pentru cookie-uri. Informatii suplimentare despre cookie-urile utilizate si activarea/dezactivarea acestora pot fi gasite in
Activati toate cookie-urile
Inchidere meniu

T4 ("Bulli")


Cod de fabrică:
Transporter 4 tip 2 (tip 7H)

În 1990 Volkswagen demarează producția unei generații noi de Transporter. Modelul Volkswagen Transporter și bus complet nou construit cu denumirea de serie constructivă T4 se prezintă cu tracțiune față și sisteme de propulsie montate în față. În ceea ce privește numărul de suprastructuri și versiuni, modelul T4 se bazează pe gama de modele a predecesorului, prin diverse extensii. Pentru utilizarea comercială sunt disponibile printre altele autofurgonul închis, modelul Kombi vitrat, varianta cu platformă cu suprafață de încărcare înaltă și joasă, precum și cabina dublă . În plus, pentru prima dată este disponibil cu Transporter ca autoșasiu și cap tractor pentru extindere, echipare cu suprastructură și modificare. În plus, pentru a răspunde diferitelor cerințe, sunt disponibile două ampatamente.

Cine dorește să utilizeze modelul T4 pentru timpul liber sau ca mașină de familie, poate apela la Caravelle sau la bine echipatul Multivan - acesta din urmă este disponibil numai cu ampatament scurt. Și seria constructivă California introdusă acum numai doi ani și care a înregistrat un succes remarcabil continuă să fie disponibilă. Această autorulotă există momentan cu plafon înalt fix sau cu plafon rabatabil. O versiune cu plafon semi-înalt și o variantă cu plafon înalt cu ampatament lung vor urma. Nou este modelul Multivan Business. Echipat cu piele și toate noutățile disponibile în materie inovații, acesta este pentru mult timp cel mai scump și exclusivist model de serie de la Volkswagen.

Variante de modele

Modellvarianten/Bauzeit: Motor: Einbaulage Motor: Antrieb: Radstand (mm): Länge/Breite/Höhe (mm):
T4 1.8: 1990 – 1992
T4 2.0: 1990 – 2003
T4 2.5: 1991 – 2003
T4 2.8 VR6: 1996 – 2000
T4 2.8 V6: 2000 – 2003
T4: 1.9 D: 1990 – 1995
T4 1.9 TD: 1993 – 2003
T4 2.4 D: 1990 – 2003
T4 2.5 TDI: 1995 – 2003
Benziner:
1.8 + 2.0: Vierzylinder, Reihe, wassergekühlt
2.5: Fünfzylinder, Reihe, wassergekühlt
2.8 VR6 + 2.8 V6: Sechszylinder VR-Anordnung, wassergekühlt
Diesel:
1.9 D + 1.9 TD: Vierzylinder, Reihe, wassergekühlt
2.4 D + 2.5 TDI: Fünfzylinder, Reihe, wassergekühlt
vorn, quer Vorderrad
Modellvariante syncro mit Allrad
wahlweise 2.920 oder 3.220 (nicht für Multivan) 4.707 – 5.107/1.840/1.940 – 2.430 (mit Hochdach)

Versiuni de motoare

Modellvarianten/Bauzeit: Hubraum (cm3): Leistung (kW/PS - bei min-1): max. Drehmoment (Nm - bei min-1):
1.8 (1990 – 1992)       1.781 49/67/4.000 140/2.200
2.0 (1990 – 2003)        1.968 62/84/4.300 159/2.200
2.5 (1991 – 2003)        2.461 1991 – 2003: 81/110/4.500
1997 – 2003: 85/115/4.500
1991 – 2003: 190/2.200
1997 – 2003: 200/2.200
2.8 VR6 (1996 – 2000)
2.8 V6 (2000 – 2003)
2.792 1996 – 2000 (VR6): 103/140/4.500
2000 – 2003 (V6): 150/204/6.200
1996 – 2000 (VR6): 240/3.000/3.400
2000 – 2003 (V6): 245/2.500/5.500
1.9 D (1990 – 1995)    1.896 44/60/3.700 127/1.700/2.500
1.9 TD (1993 – 2003) 1.896 50/68/3.700 140/2.000/3.000
2.4 D (1990 – 2003)   2.370 1990 – 1998: 57/78/3.700
1997 – 2003: 55/75/3.700
1990 – 1998: 164/1.800/2.200
1997 – 2003: 160/1.900/2.900
2.5 TDI (1995 – 2003) 2.461 1995 – 2003: 75/102/3.500
1998 – 2003: 65/88/3.600
1998 – 2003: 111/151/4.000
1995 – 2003: 250/1.900/2.300
1998 – 2003: 195/1.900/2.500
1998 – 2003: 295/1.900/3.000

Actualizare model

Selecție de măsuri cu privire la modele.

Maßnahmen
1991

Motorul pe benzină de 2,5 litri în cinci cilindri cu 110 CP este nou.

Maßnahmen
1993

Versiunea cu tracțiune integrală syncro este disponibilă acum și în combinație cu motoarele în cinci cilindri. Pe lângă modelul Multivan cu șase cilindri este disponibilă și o versiune cu dotări de calitate mai înaltă (printre altele cu geamuri termoizolante de jur împrejur) cu șapte locuri.

Este introdus motorul de 1,9 litri diesel cu turbosuflantă și 68 CP.

Modelul T4 syncro în varianta cu platformă și cabină dublă este astăzi un autovehicul preferat pentru timpul liber.

Maßnahmen
1994

Programul este extins cu modelul California Highway cu plafon înalt compact. Modelul California Exclusive (imagine) cu ampatament lung și plafon înalt fix este de asemenea nou. Acesta este echipat cu baie, bucătărie și spațiu pentru dormit.

Maßnahmen
1996

Odată cu noul model al anului, T4 trece prin așa-numitul "facelift major". Ansamblul față al modelelor Caravelle și Multivan este lungit cu 8 centimetri și echipat cu faruri redesenate, trapezoidale și sticlă de culoare albă pentru semnalizatoare . Lungimea suplimentară permite montarea motoarelor VR6 pe benzină și a masivului motor turbo-diesel cu cinci cilindri (2.5 TDI). Toate modelele sunt echipate cu frâne pe disc.

Maßnahmen
1997

Este introdusă varianta de model Caravelle Business.

Maßnahmen
1998

Trenul de rulare de 16 inchi și frâne mai mari și apar două noi variante de putere ale motorului turbo-diesel de 2,5 litri, de 88 și 150 CP. "i"-ul roșu de pe plăcuța de tip TDI desemnează un motor de top. La cel mai mic motor TDI este de culoare albastră.

Maßnahmen
1999

Este introdus programul electronic de stabilitate (ESP).

Maßnahmen
2000

Denumirea modelului se modifică din VR6 în V6 atunci când puterea motorului pe benzină cu șase cilindri crește de la 140 la 204 CP.

Maßnahmen
2003

În anul 2003 s-a încheiat producția modelului T4. 1.873.033 de exemplare au ieșit în fabrica din Hanovra de pe banda de producție.

Galerie imagini

Obiect de cult, cea mai nouă ediție.

Modelul „Bulli“ este în mod incontestabil un obiect de cult printre autovehiculele comerciale și a fost pus în circulație pentru prima dată în anul 1950. De la T1 la T6, în întreaga lume s-au vândut aproape douăsprezece milioane de autovehicule. Acum, seria constructivă beneficiază de o actualizare: modelul T6.1

Ups!
Browserul dvs. nu pare sa fie actualizat. Posibil ca din aceasta cauza site-ul nostru sa nu functioneze optim. Majoritatea browserelor (dar nu și MS Internet Explorer 11 sau mai vechi) functioneaza insa bine.

Va recomandam sa actualizati browserul dvs.!
Cea mai recenta versiune poate asigura o experienta pozitiva pe internet.

Va multumim pentru vizita
Echipa Volkswagen