S-a tăiat cu flexul, s-a adaptat, s-a sudat, s-a șlefuit, s-a umplut și apoi s-a șlefuit din nou!

Vopseaua de pe Bulli a fost complet decopertată. Acum, în plan era continuarea recondiționării. La decopertarea vopselei s-au ivit însă suprafețe mai mari care fuseseră mâncate de rugină . Aceste puncte trebuiau înlocuite cu piese noi resp. trebuiau decupate și adaptate piese. Înainte de montarea pieselor noi, a fost rândul flexului să-și facă treaba. Aici, ucenicii au avut voie să exerseze "tocatul de mașini". La potrivirea pieselor, precum și la elaboratele lucrări de tinichigerie, ucenicii au fost ajutați de un specialist din echipa atelierului Mayer Linz, domnul Herbert Palmetshofer. Desigur, pentru bază era nevoie să se lucreze cu precizie și fără greșeli. Înainte de montare, piesele noi au fost grunduite și șlefuite. Lucrările la caroserie au durat aproximativ o lună. Apoi a venit vremea cabinei de vopsire.

Preturile mentionate sunt preturi maxim recomandate, necartelate, exprimate in Euro si includ TVA. Informatiile oferite referitoare la preturi, dotari standard si optionale, date tehnice corespund momentului de editare. Modificari ale informatiilor pot aparea ulterior. Vehiculele din imagine sunt cu titlu de informare si pot contine dotari optionale, contra cost. Unele din dotarile optionale nu pot fi comandate in fabricatie in anumite combinatii. PORSCHE ROMANIA isi rezerva dreptul de a aduce modificari, ca urmare a unor erori, modificari structurale sau de pret, aparute in urma unor comunicari din partea Volkswagen AG, Hanovra.

Închide
Inchidere meniu

Restaurăm un VW Kombi T1. Bulli reloaded.

 

Ups!
Browserul dvs. nu pare sa fie actualizat. Posibil ca din aceasta cauza site-ul nostru sa nu functioneze optim. Majoritatea browserelor (dar nu și MS Internet Explorer 11 sau mai vechi) functioneaza insa bine.

Va recomandam sa actualizati browserul dvs.!
Cea mai recenta versiune poate asigura o experienta pozitiva pe internet.

Va multumim pentru vizita
Echipa Volkswagen