Informații cu caracter general
Folosind serviciul de mobilitate vă asiguraţi că veţi primi la timp ajutor calificat în caz de imobilizare tehnică a maşinii dumneavoastră în timpul călătoriei, cum ar fi lămpile de avertizare roșii aprinse.
Serviciul de mobilitate este valabil din momentul livrării autovehiculului și până la prima inspecție/primul service interval. Acest serviciu se poate extinde pe toată perioada de garanţie a autovehiculului, cu condiţia ca toate lucrările de mentenanţă recomandate de producător (inspecţie service/interval service) să fie efectuate la timp şi în conformitate cu prescripţiile producătorului.
În cazul în care aveţi nevoie de asistenţă, apelaţi numărul de telefon
+40 372 500 081* sau apăsaţi butonul de asistenţă din autovehicul.
* număr de telefon cu tarif normal
Nu se vor rambursa costurile pentru un autovehicul rămas în pană:
- ca urmare a unui accident sau a unor factori externi (de exemplu: furt),
respectiv a unei îngrijiri deficitare și unei utilizări necorespunzătoare.
- ca urmare a unui comportament rău intenționat sau a gravei neglijențe a
proprietarului, a șoferului sau a unui pasager.
- din cauza unor modificări ale autovehiculului sau montării unor piese de schimb
neomologate de Volkswagen AG.
- ca urmare a unor reparații necorespunzătoare efectuate într-o unitate service
neautorizată de Volkswagen AG.
- ca urmare a participării la competiții moto-sport, la manevre, la intervenții în
caz de catastrofă sau în alte circumstanțe similare.
- ca urmare a unor conflicte armate, tulburări interne, cutremure sau alte cazuri
de forță majoră.
- ca urmare a neefectuării reparațiilor recomandate cu ocazia inspecțiilor service
la interval.
- ca urmare a unor defecte cunoscute de cumpărător, dar pe care acesta nu le-a
solicitat a fi remediate cu promptitudine la un centru service
autorizat.