Pentru cea mai buna experienta posibila pe site-ul web
Acest site utilizeaza cookie-uri pentru cea mai buna experienta posibila a utilizatorului. Prin continuarea utilizarii site-ului nostru, acceptati utilizarea cookie-urilor noastre (cookie-uri esentiale). Cookie-urile supuse aprobarii obligatorii (cookie-uri analitice, cookie-uri functionale, cookie-uri pentru continut personalizat) sunt activate numai dupa acceptarea si activarea lor de catre utilizator. Daca consimtiti la utilizarea cookie-urilor, datele de identificare vor fi procesate de partenerii nostri (furnizorii de cookie-uri si furnizorii de servicii IT). Porsche Romania SRL este responsabila pentru acest site si pentru cookie-uri. Informatii suplimentare despre cookie-urile utilizate si activarea/dezactivarea acestora pot fi gasite in
Activati toate cookie-urile
Inchidere meniu

10.9.2019 O nouă imagine de marcă pentru Volkswagen Autovehicule Comerciale

Logo nou și experiență digitală nouă pentru clienți: Volkswagen Autovehicule Comerciale (VWN) își activează noua imagine de marcă - simultan cu marca Volkswagen Autoturisme.

Logo nou și experiență digitală nouă pentru clienți: Volkswagen Autovehicule Comerciale (VWN) își activează noua imagine de marcă - simultan cu marca Volkswagen Autoturisme.

  • Heinz-Jürgen Löw: "Momentul potrivit pentru o nouă imagine de marcă"
  • Logoul mărcii, precum și domeniile marketing și comunicare sunt adaptate

Omul în centrul atenției. Niciodată marca Volkswagen Autovehicule Comerciale nu a fost mai aproape de clienții săi : "Începem exact în acest moment, odată cu introducerea noului model T6. Mai digital, mai interconectat și mai modern ca niciodată", spune Heinz-Jürgen Löw, director distribuție și marketing. "VWN se prezintă în plus de la începutul acestui an cu ID. BUZZ, cel mai încărcat de emoții autovehicul pentru mine din familia ID. Pentru introducerea mărcii reconcepute VWN nu poate exista un moment mai bun."

Tobias Volkmer, director marketing și marketing de produs VWN: "Marketingul nostru devine mai digital și mai interconectat. Suntem peste tot acolo unde putem ajunge rapid și emoțional la clienții noștri." VWN a fost implicată în procesul de dezvoltare al imaginii mărcii Volkswagen într-un mod complet integrat. "La adaptarea pentru VWN însă, am insistat în mod special în a dezvolta o interpretare perfectă pentru grupurile noastre țintă . Aici, în special subiectul autenticitate are un rol esențial ", spune Volkmer.

Transformarea devine vizibilă pas cu pas începând de astăzi: în mod succesiv, de la comunicarea prin imagini, la întregul Corporate Design al tuturor materialelor tipărite, la prezența online, precum și la partenerii comerciali, până la imaginea efectivă a mărcii, logoul, totul va porni pe noul drum. Și astfel va sublinia transformarea mărcii dintr-un constructor clasic de mașini care produce autovehicule comerciale ușoare într-un furnizor modern de soluții de mobilitate pentru viitor.

Ups!
Browserul dvs. nu pare sa fie actualizat. Posibil ca din aceasta cauza site-ul nostru sa nu functioneze optim. Majoritatea browserelor (dar nu și MS Internet Explorer 11 sau mai vechi) functioneaza insa bine.

Va recomandam sa actualizati browserul dvs.!
Cea mai recenta versiune poate asigura o experienta pozitiva pe internet.

Va multumim pentru vizita
Echipa Volkswagen